Alla inlägg under januari 2013

Av Linus Dahlqvist - 24 januari 2013 16:07

HEJ HEJ HEJ HEJ! Vet inte vad jag håller på med men se de lite som en skön grej sas! Ryktas ju om endel skönt häng i Tanzania inom en snar framtid så jag tänkte det att finns säkert någon patetisk själ som har lust att följa min och DJ Rauks sköna ostresa! Den 4e februari kl 12.45 lyfter flyget till Istanbul och där skiljs jag och DJ för stunden... DJ Rauk som inte riktigt kommer överens när det gäller benutrymmet på flyget tar snabbaste möjliga flyg mot Arusha! (Han gynnas inte riktigt av att vara 205 cm lååååång...) Medans jag som den sanna överlevare jag är vill ut och se så mycket av världen som möjligt tar ett skönt strög över till Addis Ababa i Etiopien för att hänga där i nio timmar och sedan sätta mig på flyget mot Arusha! Där jag beräknas landa vid 12.55 den 5e fabruari! Där jag sedan kommer att möta upp mina långe man igen och sedan hänga där inom de närmsta veckorna! DJ ska ju ha lite skön praktik där sägs det! Kanske kommer även jag känna på att vara lite reseledare? Men om inte så lär jag mest osta runt och njuta av livet! (Alltså gör det jag är bäst på) Sen sista veckan/veckorna är tanken att vi ska ut mot havet och sola lite skitbrun! Sprutor har både jag och DJ tagit ett antal, jag har någon kvar men det får lösa sig innan vi beger oss! Kommer bli en sjuuuukt jävla skön och ostig resa kan jag lova! får se hur mycket det kommer skrivas här, om det ens kommer skrivas något...? Men det märker vi med tiden!


Ta de lugnt nu fetisar!                                

 

Bjuder på en skön bild sen jag var i Kenya för ett antal år sedan! MUMS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nu när det är dags för nästa resa så startar vi upp maskineriet igen! Häng med kamrater!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards