Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

magsjukan tar over!

Av Linus Dahlqvist - 13 februari 2013 11:59

Har inte hant sa mycket spannande den senaste tiden... borjade jobba i mandags far typ sitta och lasa mejl, aka en svang pa stan och kanske ga en svang trakigt som attan... igar blev jag iaf magsjuk... drog hem fram jobbet satte mig och lirade FM och kollade lite film! slog ut Tottenham ur CL, sa ar i semi mot United spannande! Och idag ar det CL med united och real... kul att vi inte kan se de.... men men... nu har vi la nastan bokat safari och planerat att vi nasta fredag drar vidare till havet! jaja har inte hant nagot spannande sa atte! hade gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Dahlqvist - 19 maj 2015 04:44

God dag alla mina tappra soldater! Nu är Kungen äntligen tillbaka I Australien igen och har därmed kommit i kontakt med sin dator. Och på grund av detta så kommer härmed ett alldeles fantastiskt inlägg om han tid på Nya Zeeland. Inlägget kommer att h...

Av Linus Dahlqvist - 18 april 2015 14:29

Tjäääääna!    Ni har ju blivit bortskämda med långa och välskrivna inlägg så här kommer ett kort istället! Klockan är långt efter läggdags att Linus borde nämligen ligga och sova för imorgon flyger han till Nya Zeeland! Han har idag kämpat sig ne...

Av Linus Dahlqvist - 12 april 2015 10:28

Nu sitter han där alldeles ensam, nervös, spänd och lite orolig... I början är det nämligen dags, då kliver han för första gången ut på helt egna vingar. Han har inget som tar hand om honom när han kommer fram, ingen som kan hjälpa honom på vägen och...

Av Linus Dahlqvist - 19 mars 2015 11:15

Tjääääna!   Där sitter jag alldeles naken och lycklig i min solstol som jag köpt billig på ÖoB för endast 49.90. Halva reapriset är inget man skojar bort! Helt plötsligt ringer telefonen, jag plockar upp den lite sådär överdrivet självsäkert. Sva...

Av Linus Dahlqvist - 14 mars 2015 03:53

Med tanke på lång väntetid på diverse inlägg tidigare så tänkte jag minsann att nu jävlar ska jag ta tag i det och skriva om den gode Linus redan efter en vecka! Men planer ändrar och på grund av jobb och brist på internet så blev så icke fallet. Men...

Presentation


Nu när det är dags för nästa resa så startar vi upp maskineriet igen! Häng med kamrater!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards