Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Ger fan i allt och hyllar dig....

Av Linus Dahlqvist - 19 mars 2015 11:15

Tjääääna!


Där sitter jag alldeles naken och lycklig i min solstol som jag köpt billig på ÖoB för endast 49.90 Halva reapriset är inget man skojar bort! Helt plötsligt ringer telefonen, jag plockar upp den lite sådär överdrivet självsäkert. Svarar med ett enkelt Tjääääna, alldeles övertygad om att det skall vara en av mina si sådär 27 brudar som hänger efter mig som julgranskulor i en julgran. Men döm om min förvåning när det är den gode MR. D som svarar i andra sidan luren! Men det hörs direkt på tonen att det är något speciellt han har att säga, det är inte riktigt den där glada, ljuvliga och muntra stämman som det brukar vara. Men vi börjar med lite vanligt allmänt prat, sånt som man alltid gör när man pratar med en gammal god vän. Mr. D talar i alla fall om för mig att veckar som gått har vart bra. Han har slitigt som ett djur, svett har runnit, blod har runnit, mackor har ätits, skäll har utdelats och valpköpandet går kräftgång. Sen tillslut kom det, som en käftsmäll, jag han inte reagera för 5 öre. Jag kommer ihåg orden så väl... "Du.... Jag har tröttnat på den här skiten.... Jag åker hem... Jag ger fan i allt...". Det blev alldeles tyst i luren, jag var helt stum. Visste inte vad jag skulle säga... Tillslut efter många om och men fick jag fram ett litet alldeles för ljust "Varför då...?" Det var tyst en stund det enda jag kunde höra var grannens alldeles för magra katt som satt och skrek borta vid stenen som vanligt. Går inte en dag utan att han är har och tigger mat.... Ska jävlar i mig skjuta den fan en dag! Tillbaka till saken.


    Tystnaden fortsatte några sekunder till Linus drog till med sin bredaste Australiensiska Shearing dialekt "Fuck off you cunt! Du kan glömma att jag kommer hem än, så jävla skönt att slippa känna lukten av dig! Äntligen lite frisk luft i mina lungor! Men jag har ett krav till dig. Du ska göra ett hyllningsinlägg för min älskade lilla setter! Min lilla Gizafisa! saknar henne som fan ju...." Sedan fick jag noga höra hur inlägget skulle gå till. Det var inga krusiduller som gällde utan bara några sköna bilder, det var allt! Så jaa... här har ni det! Hade gott mina vänner! 


<3

                   

En bild säger mer än 1000 ord.... Saknar dig Giza... <3

 

Och glöm inte bort....

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Dahlqvist - 19 maj 2015 04:44

God dag alla mina tappra soldater! Nu är Kungen äntligen tillbaka I Australien igen och har därmed kommit i kontakt med sin dator. Och på grund av detta så kommer härmed ett alldeles fantastiskt inlägg om han tid på Nya Zeeland. Inlägget kommer att h...

Av Linus Dahlqvist - 18 april 2015 14:29

Tjäääääna!    Ni har ju blivit bortskämda med långa och välskrivna inlägg så här kommer ett kort istället! Klockan är långt efter läggdags att Linus borde nämligen ligga och sova för imorgon flyger han till Nya Zeeland! Han har idag kämpat sig ne...

Av Linus Dahlqvist - 12 april 2015 10:28

Nu sitter han där alldeles ensam, nervös, spänd och lite orolig... I början är det nämligen dags, då kliver han för första gången ut på helt egna vingar. Han har inget som tar hand om honom när han kommer fram, ingen som kan hjälpa honom på vägen och...

Av Linus Dahlqvist - 14 mars 2015 03:53

Med tanke på lång väntetid på diverse inlägg tidigare så tänkte jag minsann att nu jävlar ska jag ta tag i det och skriva om den gode Linus redan efter en vecka! Men planer ändrar och på grund av jobb och brist på internet så blev så icke fallet. Men...

Av Linus Dahlqvist - 28 februari 2015 07:15

Eftersom jag är en mycket lat jävul så orkar jag inte skriva om den fantastiska mannen Linus Dahlqvists resa! Problemet är ju som så att jag hade tänkt att skriva ett litet kort inlägg men insåg precis att det var väääääldigt längesedan jag skrev och...

Presentation


Nu när det är dags för nästa resa så startar vi upp maskineriet igen! Häng med kamrater!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards